K
Khách
Hãy nhập câu hỏi của bạn vào đây, nếu là tài khoản VIP, bạn sẽ được ưu tiên trả lời.
Các câu hỏi dưới đây có thể giống với câu hỏi trên
Bảng xếp hạng
Tất cả
Toán
Vật lý
Hóa học
Sinh học
Ngữ văn
Tiếng anh
Lịch sử
Địa lý
Tin học
Công nghệ
Giáo dục công dân
Âm nhạc
Mỹ thuật
Tiếng anh thí điểm
Lịch sử và Địa lý
Thể dục
Khoa học
Tự nhiên và xã hội
Đạo đức
Thủ công
Quốc phòng an ninh
Tiếng việt
Khoa học tự nhiên
- Tuần
- Tháng
- Năm
-
4 GP
-
4 GP
-
KV2 GP
-
H2 GP
-
CDChu Duc Huy VIP2 GP
-
2 GP
-
HNHo nhu Y VIP2 GP
-
LG2 GP
-
Q2 GP
-
2 GP
Hello eveyone! Let's introduce my shelf. My name is Dang, I'm eleven years old and I study in class 6a1 at DL Maria Quria Secondary School. At school, I like English best because I want to be a translator in the future. I like fish most. I am tall. I have a small nose and big ears. I'm very hard-working, clever and I also funny beacause I usually make my classmate laugh.
Distinguish Between the Two Descriptions
The last step in solidifying the use of these two types of descriptions is to distinguish between the two of them. Do some activities that combine the two points together in order to compare and contrast. Give them opportunities to describe people they know both by how they look and how they behave. You can do more surveys here to reinforce the language and to add to the ever-growing list of new vocabulary. One of my favorite activities to practice the two together is by providing the students with a blind date scenario. Put them in pairs and tell them that they are going to match up one of their friends or classmates with their partner. The partner can ask questions about the friend/classmate and can then decide if they would like to have a blind date. You can take it one step further and do a dating role play or get into discussions regarding meeting new people and relationships.
chúc bạn học tốt